Reageer op: Participeren

Home Forums Algemeen Participeren Reageer op: Participeren

Boudewijn
Deelnemer

Ik lees dat sommigen het nog zo leeg vinden op deze website. Wat voor mij belangrijk is, is dat we met zijn allen samen die leegte in- en opvullen. Ik lees dat er 15 mensen ingeschreven zijn, maar slechts 3 mensen hebben iets geschreven waardoor ze zich kenbaaar maken. Als eerste kenmerk van MENS ZIJN geldt voor mij dat ik mijzelmf kenbaar maak aan d eander, zodat die mij enigszins zien kan, een tip van de sluier in eerste instantie allicht. Het kan toch niet d ebedoeling zijn dat slechts 2 of 3 mensen zich kenbaar maken en moeten gaan zorgen voor meer inhoud? Mijn verzoek is dan ook dat de 12 van d e15 deelnemers zich kenbaar maken, zich voorstellen. dat kan zijn met gewoon te vertellen wat je bezig houdt, jouw idealen, hoe menszijn voor jou eruit ziet, wat voor jou de essentie is. Na hetgeen ik reeds geschreven heb, waarop nog geen reacties gekomen zijn, aarzel ik om nog eens het voortouw te nemen. Voor mij is deel van de essentie van MENS ZIJN met een open hart luisteren naar de ander, en niet zozeer telkens weer de eigen visie verkondigen…..