Reageer op: Participeren

Home Forums Algemeen Participeren Reageer op: Participeren

Boudewijn
Deelnemer

Kijk King, ik heb een voorstel, ik geef eerst mijn reden waarom.

Ik heb geen zin om aan weer eens een website bij te dragen waarvan iedereen incognito, zonder zich als mens te tonen, mee kan lezen.
Om mij werkelijk te kunnen verbinden, om voldoende ankerpunten te hebben, is het voor mij belangrijk om deel te nemen aan, deel te zijn van, een beweging van mensen, die vanuit het zich tonen aan elkaar tot uitwisseling van inzichten en zo tot gezamelijke groei, wellicht ook groei naar elkaar toe, kunnen komen. Nog beter is het natuurlijk om af en toe bijeenkomsten te organiseren, maar dat initiatief heb je al aangekondigd.

Nu het voorstel/vraag:
Kan je aan mensen die willen deelnemen cq zich al hebben geregistreerd vragen of zij akkoord zijn om, met naam en toenaam, op een voor andere ingeschrevenen zichtbare lijst, komen te staan. Of wellicht wat mij betreft voor elke bezoeker van de website zichtbare lijst. Met het verzoek om zichzelf kort te introduceren, wie, wat, waar, vanwaar interesse voor MENS ZIJN.
Wellicht is het nuttig als er ook een pasfoto bij kan. Het lukt mij niet om de mijne hiernaartoe te kopieren.